English

Gdzie firma AN-ELEC świadczy swoje usługi?

Nasza firma świadczy swoje usługi praktycznie wszędzie, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Wystarczy wymienić m.in. Stocznia Gryfia Szczecin, Stocznia w Świnoujściu, Stocznia Północna, Gdańska Stocznia Remontowa, Stocznia Marynarki Wojennej. Ponadto prace przy budynkach użyteczności publicznej, prywatnej oraz prace na statkach pływających po całym świecie.

Czy firma świadczy usługi serwisowe?

Firma AN-ELEC w swojej ofercie posiada również serwis. Usługa ta świadczona jest w kraju jak i zagranicą, na prace wykonywane przez Naszą firmę lub przez inną.

Jakie działy posiada firma?

W firmie AN-ELEC możemy wyróżnić następujący ogólny podział na działy: dział Administracyjno–Personalny, na który składają się Kadry i Płace oraz Księgowość, dział Produkcja Polska oraz dział Produkcja Holandia.

Gdzie znajdę tabelę wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk?

Nie ujawniamy publicznie wielkości wynagrodzeń dla poszczególnych stanowisk. Wszelkie informacje dotyczące warunków zatrudnienia można uzyskać odwiedzając nasze biuro.

Czy firma dba o rozwój swoich pracowników?

Firma chcąc utrzymać wysoką jakość oferowanych przez siebie usług musi dbać o rozwój swoich pracowników poprzez system odpowiednich szkoleń podnoszących kwalifikacje.

Czy znajdę na stronie internetowej wzory podań/wniosków?

Oczywiście, że tak. Wszelkie potrzebne wnioski/podania dla pracowników nowych, jak i już zatrudnionych, znajdują się w dziale „Do pobrania” na naszej stronie internetowej (Kliknij tutaj aby przejść).

W jaki sposób mogę otrzymać tzw. „Pasek Wynagrodzenia”?

Istnieją dwie możliwości. Pierwszą jest odwiedzenie naszej siedziby, w dziale księgowości mogą Państwo otrzymać wydruk paska wynagrodzenia za dany miesiąc. Drugą możliwością jest wypełnienie „Oświadczenia o adresie e-mail” (Kliknij tutaj aby pobrać). Dzięki temu będą Państwo co miesiąc otrzymać pasek wynagrodzenia drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

Pasek wynagrodzenia do mnie nie trafił.

Może się zdarzyć, że nasza wiadomość zostanie potraktowana jako SPAM, uzależnione jest to od dostawcy usług pocztowych. Warto sprawdzić folder w skrzynce pocztowej o nazwie „SPAM” lub „Wiadomości śmieci”.

Jeśli wiadomości nie trafiła do spamu należy sprawdzić czy nie jest uruchomiona funkcja typu „smart foldery”, „inteligentne foldery” czy "segregator". Gdy taka funkcja jest włączona należy sprawdzić pozostałe foldery jak „Oferty”, „Pozostałe”, „Inne” itp. które to są automatycznie tworzone i segregują wiadomości (e-mail nie trafi do „skrzynki odbiorczej” lecz innego folderu).

Powyższe funkcje można wyłączyć, aby to zrobić wybierz swojego dostawce usług pocztowych. Przekierujemy do samouczka:

Poczta wp.pl Poczta onet.pl / op.pl Poczta gmail.com Poczta o2.pl

Jak dodać adres do „białej listy”

Czasami wiadomość przez nas wysłana może zostać potraktowana jako SPAM. Można oznaczyć / dodać nas adres do tzw. „białej listy”. Dzięki temu wiadomości od naszej firmy nie będą traktowane lub odrzucane jako SPAM. Adres który powinni Państwo dodać to automatan-elec.pl

Prosimy wybrać dostawcę usług pocztowych. Przekierujemy do samouczka

Poczta wp.pl Poczta onet.pl / op.pl Poczta gmail.com Poczta o2.pl