B619/2-4
Opis projektu
Trzy promy budowane na terenie stoczni Remontowej RSB dla norweskiego armatora Norled. Promy będą pracować na trasie pomiędzy Mannheller i Fodnes. Jednostki będą wyposażone w napęd Diesel Electric Hybrid. Promy wykorzystywać będą moc z zainstalowanych baterii, które ładowane będą podczas postoju. Awaryjnie mogą działać na paliwie Biodiesel. Całość zrealizowana w klasie DNVGL.
Rok budowy | 2020 |
Długość | 114,40 m |
Szerokość | 17,70 m |
Zakres prac
Przy budowie jednostek B619/2, B619/3, B619/4 nasza firma odpowiedzialna była za:
- montaż konstrukcji podłogi w pomieszczeniu pędników. Spasowanie i montaż płyt, schodów i barierek, wykonanie zgodnie z dokumentacją. Demontaż i ponowny montaż do czyszczenia i wymalowania płyt podłogowych na gotowo
- wyposażenie magazynów, prefabrykacja, pasowanie, montaż
- wyposażenie magazynów, wykonanie regałów i montaż szaf narzędziowych (pasowanie, montaż)